2014. március 3., hétfő

NYX finomságok és tesztjük

Nemrég a NYX Cosmetics Hungary vendége voltam és a képen látható gyönyörűségekkel tértem haza. Pont jókor kaptam őket, hiszen a hétvége meglehetősen dolgosan telt: az Operabálban 11 társammal együtt 8 órán át megállás nélkül sminkeltünk. Így aztán bőven volt lehetőségem kipróbálni a szemceruzát, a rúzst, a jumbo ceruzát, a szemhéjpúdert és a highlightert (mosaic powder) is. 



Jöjjenek szépen sorban:

Szemhéjpúder: klasszikus szín, fényes natúr barack/rózsaszín, szerintem gyönyörű. Jól használható alapdarab, én padlizsánlilákkal és melegbarnákkal árnyaltam és működött. Van némi arany beütése, ezért vigyázni kell arra, hogy a megfelelő bőrtónusra használjuk, egyébként remek darab!

Szemceruza: van két másik márka, aminek esküszöm a szemceruzáira, amennyiben a jól satírozható, füstös hatásról van szó. Nos, eddig ezek vitték a prímet, de örömmel jelentem, hogy a NYX feketéje bekerülhet a bűvös körbe. Finom, puha, jól satírozható, a színe pedig elég mély. Ugyanis attól sminkesként kiráz a hideg, ha a fekete szemceruza elsatírozva szürke vagy kékes lesz. Ez szép fekete maradt és a mellékelt ábra azt mutatja, hogy tartós is, bár én sosem bízom a véletlenre, gondosan fixálok mindent. Egyszóval: kötelező alapdarab.

Jumbo ceruza: valóban tele van vele a YouTube, a tutorial videókat kedvelő sminkesek vagy hobbi sminkelők számtalan esetben használják az univerzális ceruzát. Én elsőre el sem tudtam képzelni, hogy mi ez a rajongás, aztán rájöttem, hogy nagyon is érthető. A "milk" árnyalat a leghíresebb, ezzel dolgoztam én is: használtam a szemhéj vízvonalára belülről, hogy "nyitottabbá tegyem" a tekintetet, a szemzugban felfénylő kis pöttyként, hogy eltávolítsam a közel ülő szemeket. Korrektorként egy-egy sötétebb foltra (nem pattanás, pigmentfolt!) és szemhéjra önmagában, színként vagy alapszínként, melyre színessel futottam rá. Egyik esetben sem hagyott cserben, szóval jó lesz betankolni ebből a multifunkcionális darabból, nehogy mások elkapkodják az orrom elől.

Mozaik púder vagy highlighter: ez a púder-pirosító-highlighter azért tűnt elsőre csodálatosnak, mert megfelelően halvány a színe. A porcelánfehér bőrön a legtöbb standard pirosító sok, szeretek highlighterrel pirosítani, hogy finom, ugyanakkor egészségesen ragyogó hatást érjek el. Szóval arra gondoltam végre itt egy kellően halvány darab, juhéjj. Nos annyira halvány a gyakorlatban, hogy alig látszik. Gondoltam a világos bőr az oka, maradjunk inkább a highlighter funkciónál, menjünk vele sötét bőrre. Itt sem szuperált tökéletesen, így azt gondolom a kapott készlet legkevésbé használható darabja ez lett. Szemhéjszínként mentette meg végül a becsületét, így jól szuperált.

Rúzs: tutira mentem, ez az árnyalat már korábban is a sminkes bőröndömben lapult, csak valaki elcsente :-) Most, hogy újra hozzájutottam, nagyon boldog vagyok. Jól használható, univerzális piros, sokféle bőrön jól mutató árnyalatban. Nem matt és nem is fényes, pont középutas. Ami fontos, hogy kontúrceruzázni, púderezni vagy zsebkendőbe itatni szinte kötelező, mert krémes állaga miatt kissé kenődik, de cserébe nem szárítja az ajkakat. Alapdarab, kötelező.

Amit még szívesen kipróbálnék: egy nude színekkel teli kicsi palettát és a sminkfixáló folyadékot. Előbbit azért, mert ezek a színek mindenkin jól mutatnak ezért sokféle bőrön tesztelhetők, utóbbit azért, mert még egy sminkfixáló folyadék sem győzte le a kedvenc magyar gyógyvizemből készített sminkfixáló permetet :-)

Egyszóval a NYX termékei azt hozzák, amit vártam tőlük: kedvező áron jól használható, praktikus színeket, formákat, stabil alapdarabokat, amik egy csinos irodista csaj táskájába éppúgy kellenek, mint egy sminkes bőröndjébe. Hajrá NYX, csak így tovább!

2 megjegyzés:

  1. Megadnád pontosan a szemhéjpúder nevét ?köszi
    zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. http://www.szepsegbolt.hu/termekek/17367/nyx_szemhejpuder_gyongyhaz_barack/ ez az a szín! szép napot neked

    VálaszTörlés