2014. január 7., kedd

Bio- és natúrkozmetikumok Ausztriából

Hiszek a saját tankönyveimnek és a kozmetikusoknak: hatóanyagban bővelkedő, professzionális arckrémet csak kozmetikustól érdemes venni. A drogériás darabok néha alig tartalmaznak hatóanyagot és méregdrágák is. Na persze vannak kivételek, ilyenekkel szolgálok most. Nem tudom, hogy itthon hivatalosan kaphatóak-e a Dr. Scheller, Lavera és Bekra termékek, de Ausztriában egy nagyobb BIPA-ban biztosan beszerezhetőek, nem túl hátborzongató áron. Az ünnepek alatt kiruccantunk a "szomszédokhoz", így aztán a kedves családom várhatott rám 40 percet egy drogéria előtt. Ez ilyen ugye, ha az embernek sminkes van a családjában, ne járjon drogéria felé. Pont. Nézzük szépen sorban, hogy miket zsákmányoltam az ünnepek utáni akcióban...

                                        








1. Lavera Peeling (balról a második a képen)


Amit igér:


- Ginkgo-t és jojobaolajat tartalmaz
- tisztító, nyugtató hatással bír
- nem szárítja a bőrt


Amit tapasztaltam, láttam:


- nagyon gyengén, ugyanakkor kíméletesen radíroz
- kicsit sem szárítja a vegyes bőrömet
- radírhoz képest kifejezetten kellmes az illata
- vegán termék, bio gazdaságból származó alapanyagokból
- ára kb 6 eur



2. Lavera arctisztító tej (balról a harmadik)


Amit igér:


- enyhe, kellemes illat
- kíméletes, de alapos tisztítás
- hidratáló összetevők
- jojoba és shea összetevőkkel
Amit tapasztaltam, láttam:


- a vízálló spirált 3 nekifutásra, a többit elsőre leszedte
- enyhe illata van, de tényleg nagyon kellemes
- a jojobát valóban érezni a textúrán, a sheát azért kissé kispórolták, de az INCI-ben fellelhető
- ára kb 8 eur



3. dr Scheller nyugtató arcápoló krém (jobb szélső)


Amit igér:


- bőrnyugtató összetevők: aloe, jojoba
- hidratált bőr
- érzékeny bőrre is használható


Amit tapasztaltam, láttam:


- könnyű textúra, ugyanakkor kissé olajos
- vegyes bőrre kissé sok lenne, ha nem téli hideg hónapokat élnénk
- jól hidratál
- nem allergizál
- sajnos eléggé kellemetlen az illata
- ára kb 14 eur



4. Bekra kristály deo


Amit igér:


- nem allergizál
- nem csak a baktériumokat pusztítja el, de szárazon is tart
- illatmentes
- hosszan tart


Amit tapasztaltam, láttam:


- könnyen használható, nem darabos, tényleg nem allergizál
- tényleg nincs illata
- csodák nincsenek, mivel a verejtékmirigy működését nem befolyásolja, így kb 6 óránként érdemes frissíteni
- valóben nem engedi a testszag kialakulását
- ára kb 5 eur, ami nagyon kedveztő a hazai kristály deo árakhoz képest



Összességében nagyon jó kis termékeket vettem, ár-érték arányban az itthoni töredékéért. Próbálgatom, tesztelgetem őket és még az is lehet, hogy helyet kapnak a szekrényben. A dezodor szinte biztos.


Köszi, hogy olvastátok, csók mindenkinek!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése